ODLUKA O ODABIRU – Nabava sportske opreme i rekvizita u sklopu projekta SINERGY
UPRAVNO VIJEĆE JAVNE USTANOVE
„SPORTSKI OBJEKTI VUKOVAR“
KLASA: 406-03/25-01/2
URBROJ: 2196-1-15-02-25-4
Vukovar, 15. rujna 2025. godine
Temeljem članka 13. Pravilnika o provedbi jednostavne nabave javne ustanove za upravljanje sportskim objektima Grada Vukovara „Sportski objekti Vukovar“, u postupku jednostavne nabave robe: Nabava sportske opreme i rekvizita u sklopu projekta SINERGY, u ime javnog naručitelja Javna ustanova za upravljanje sportskim objektima Grada Vukovara „Sportski objekti Vukovar“, Trg Dražena Petrovića 2, 32010 Vukovar, OIB: 49647392251, Upravno vijeće Javne ustanove za upravljanje sportskim objektima Grada Vukovara na svojoj 20. sjednici, održanoj 15. rujna 2025. godine, jednoglasno donosi
O D L U K U O O D A B I R U
I.
U postupku jednostavne nabave robe: Nabava sportske opreme i rekvizita u sklopu projekta SINERGY, odabire se ponuda ponuditelja AREA MARIS d.o.o., Trg Kralja Tomislava 7, 52100 Pula, OIB: 41285191880po cijeni od 20.757,00 eura bez PDV-a, odnosno 25.946,25 eura s PDV-om.
II.
Ponuda ponuditelja odabrana jer je njegova ponuda jedina pristigla ponuda, ponuda je valjana i u skladu s uvjetima i zahtjevima dokumentacije o nabavi, a cijenom ne prelazi osigurana sredstva Naručitelja.
III.
Po dostavi ove Odluke o odabiru stječu se uvjeti za sklapanje ugovora o nabavi robe.
IV.
Ova Odluka dostavit će se ponuditelju na dokaziv način, objavom na službenoj stranici Naručitelja i elektroničkom poštom.
Istekom dana dostave, smatra se da je Odluka dostavljena ponuditelju.
V.
Na postupke jednostavne nabave ne primjenjuje se rok mirovanja.
Na Odluku o odabiru žalba nije dopuštena.
O b r a z l o ž e nj e
Javna ustanova za upravljanje sportskim objektima Grada Vukovara „Sportski objekti Vukovar“, Trg Dražena Petrovića 2, 32010 Vukovar, OIB: 49647392251, kao Naručitelj, dana 25.08.2025. pokrenuo je postupak jednostavne nabave robe: Nabava sportske opreme i rekvizita u sklopu projekta SINERGY, koji se vodi pod evidencijskim brojem JN-25/2025.
Procijenjena vrijednost nabave iznosi 20.960,00 eurabez poreza na dodanu vrijednost.
Kriterij za odabir ponude je najniža cijena.
Do isteka roka za dostavu ponuda 03.09.2025. godine do 10:00 sati zaprimljena je 1 (jedna) ponuda:
1. AREA MARIS d.o.o.,Trg Kralja Tomislava 7, 52100 Pula, OIB: 41285191880; cijena ponude 20.757,00 eura bez PDV-a, odnosno 25.946,25 eura s PDV-om.
Ovlašteni predstavnici Naručitelja izvršili su pregled i ocjenu ponude sukladno uvjetima i zahtjevima iz dokumentacije za predmetnu nabavu o čemu je sastavljen Zapisnik od 04.09.2025. godine.
U predmetnom postupku nije bilo razloga za isključenjem ili odbijanjem pristigle ponude.
U postupku pregleda i ocjene ponuda utvrđeno je da je ponuda ponuditeljaAREA MARIS d.o.o.,Trg Kralja Tomislava 7, 52100 Pula, OIB: 41285191880 po cijeni od 20.757,00 eura bez PDV-a, odnosno 25.946,25 eura s PDV-om jedina pristigla ponuda, ponuda je valjana i u skladu s uvjetima i zahtjevima dokumentacije o nabavi, a cijenom ne prelazi osigurana sredstva Naručitelja.
Temeljem članka 15. stavka 1. Pravilnika o jednostavnoj nabavi Naručitelja, na postupke jednostavne nabave ne primjenjuje se rok mirovanja te se istekom dana dostave smatra da je Odluka dostavljena ponuditelju.
Slijedom iznijetog, odlučeno je kao u izreci.
UPUTA O PRAVNOM LIJEKU
Temeljem članka 15. stavka 2. Pravilnika o jednostavnoj nabavi Naručitelja, žalba na Odluku o odabiru nije dopuštena.
Predsjednica Upravnog vijeća
Javne ustanove „Sportski objekti Vukovar“
dr.sc. Ljiljana Blažević